17 feb. 2011

Resort Cheile Gradistei-Fundata










3 comentarii:

  1. Foarte Frumos blogul tau Claudiu ! Felicitari tie si talentului tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri,succes si pentru tine

    RăspundețiȘtergere
  3. salut,
    am intrat si eu ca omul...de curiozitate sa vad cine a mai comentat la mine pe blog; dar am ramas absolut facinat de imaginile unuia dintre cei care a scris!!!
    Bravo!
    Am ramas fara cuvinte!!!
    Chiar ma uitam la grafica de pe pereti si inscrisurile de la Cheile Gradistei si mi s-au parut foarte interesante; una e sa scrii dupa un sablon, alta este sa pictezi.

    p.s. cam cat ar costa, sa zicem de exemplu, un desen cu Cars pentru camera copilului ?
    Gasisem prin magazinele de bricolaj un sablon pe care il puneai pe perete si colorai tu cu spray-ul, dar vazandu-ti "operele" m-am razgandit...


    numai bine.

    RăspundețiȘtergere

your opinion